.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح دوستي احمدي نژاد و هاشمي رفسنجانی

حجت‌الاسلام سيدرضا اكرمي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اعتقاد به اين‌كه براي قرباني‌نشدن مسايل اجرايي و كلان كشور در مقابل برخي مسايل سياسي افزود: در اين مقطع ديگر بايد پرونده انتخابات را بست و هر آنچه را كه اتفاق افتاده است، تمام شده تلقي كنيم.

اكرمي با اظهار تاسف از اين‌كه حدود 9 ماه از انتخابات رياست جمهوري دهم مي‌گذرد اما هنوز تبعات آن گريبانگير كشور است، ادامه داد: بيشتر از اين نمي‌ارزد كه همه انرژي و وقت و امكانات كشور صرف مجادلات مربوط به انتخابات شود.

نماينده مردم تهران در مجلس با تاكيد بر اين‌كه مشكلات روزمره كشور، از جمله مسايلي از قبيل بيكاري و اشتغال و تورم بايد مورد توجه جدي مسولان قرار گيرد، در عين حال به قانون هدفمندسازي يارانه‌ها اشاره كرد و گفت: در برنامه پنج ساله چهارم قرار بود كه وابستگي‌ها به نفت كاهش يابد. امروز بايد بررسي كرد كه چرا اين اتفاق نيافتاده است. متاسفانه در سال 1388 واردات نفتي ما دو برابر صادرات غيرنفتي بوده است و واردات قاچاق نيز رقم بسيار بالايي دارد. با توجه به اين مسائل ديگر نبايد مسايل حاشيه‌اي سياسي كشور را دراولويت قرار دهيم تا از پرداختن به اين موارد عقب بمانيم.

اكرمي با اعتقاد به اين‌كه امروز معضل بيكاري براي خانواده‌ها از 10 بيماري معمولي هم خطرناك‌تر است، گفت: همه بايد دست به دست هم داده و كمك كنند تا اين نوع مشكلات حل شود و اين كار هم جز با جذب حداكثري و دفع حداقلي امكان‌پذير نيست. دولت و مجلس و قوه قضائيه بايد همه تلاش خود را بكار گيرند تا جذب حداكثري اتفاق افتاده و با دفع حداقلي مشكلات كاهش يابد.

به اعتقاد اين نماينده مجلس، كاهش تورم و اجراي درست لايحه هدفمندسازي يارانه‌ها يك همكاري عمومي را مي‌طلبد و لازمه اين همكاري هم ايجاد وفاق و اتحاد در بين همه نيروها و مسوولان نظام است.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس با تاكيد بر اين‌كه مملكت بايد حالت عادي به خود بگيرد، گفت: اگر مسولان با يكديگر اختلافاتي دارند بايد جلسات آنها با يكديگر بيشتر شده تا طي اين جلسات انديشه و ايده‌هاي خود را به يكديگر نزديك‌تر كنند.

اكرمي در پايان گفت‌وگوي خود با ايسنا، با اشاره به بررسي بودجه سال 89 در مجلس عنوان كرد: همه بايد به متن قانون تمكين كرده و براي اجراي اين لايحه مهم كمك كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.068 seconds.